JESZCZE TYLKO MIESIĄC!!!

11:41

Witam :) 
Piszę ten post pomimo choroby, pełna radości i zniecierpliwienia.
Za równy miesiąc będę skakała, śpiewała,
 piszczała i bawiła się do muzyki mojego największego idola:
Justina Biebera.
Te cudowne chwilę spędzę w towarzystwie
 mojej najlepszej przyjaciółki oraz siostry.
Mam nadzieję, że wszystko się uda a 11 listopada tego  
roku, będzie jednym z najlepszych dni w moim życiu.

Może ktoś z was również będzie na koncercie Justina 
w Krakowie?


*zdjęcia wykonał mój wspaniały przyjaciel:)*
 Link do jego bloga fotograficznego:






Mi♥


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia. Bardzo inspiracyjne jeśli mówić o jesieni. Masz bardzo dobrego fotografa! Swoją drogą życzę udanego koncertu w Krakowie ! :)

    Pozdrawiam! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za nim ale sweterek masz cudowny :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, że koncert bardzo się Ci spodoba :)
    Ładne zdjęcia

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże.. mega ci zazdroszczę! Mi nie udało się kupić biletów :(
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  5. No to mam nadzieję, że będziesz się dobrze bawić na koncercie :)
    Zdjęcia cudowne ! <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jak ja Ci zazdroszczę! Miałam jechać na koncert, miałam już załatwiony dojazd i wszystko, ale bilety się za szybko wyprzedały :( Jednak tobie życzę udanego koncertu :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Na koncercie niestety się nie zobaczymy :'c Bardzo bym chciała pojechać ale niestety nie mam jak :c
    Świetne zdjęcia x
    Obserwacja za obserwacje? :)
    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako, że zawsze dotrzymuję danego słowa obserwuje X

      Usuń
  8. Fantastyczne zdjęcia ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    Byłabym też wdzięczna za kliknięcie w link do lampy :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/10/hybrid-manicure-step-by-step.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zdjęcia :) Koniecznie zrób relacje z koncertu. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę ci miłej zabawy!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że koncert będzie udany :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń